Hjööööööph.
Ajattelimpas tulla nytten tänne vielä lörisemään, ku en muutakaan keksinyt
(ja aiemmassa postauksessa saanut tarpeeksi vielä ääntä avattua) *Wirn.

Hdiii. Siis tosiaanki, jos jotkut sitä ovat eppäilleet, eikä tossa aijemmassa sepostuksessa käynyt ilimi (alempana)
Nii KYLLÄ, miä
tosiaankin olen ottamassa osaa, ja osallistumassa siihen Westikseen.
Eli, paremmin tunnettu: West Side Story. (ihan "vaan" koe-esitykseen) heh.

Ja hjuuu. Tiijän kyllä senki että näistä miun sönkötyksistä tahi muusta höpöttelystä
on välillä vähän vaikea saada selkoa, tahi tottuudenperäistä kuvvaa, mutta : D
Tässä asiassa miä olen ainaskii ihan tosissani. Eikä miun tartte sitä vakkuutella. Tähän mää olen sittoutunut.

THE DAY, eli Päivä, eli Koetinkivi on huamenna, ja
jännittää niiii pirun vietävästi. Oon ihan kuralla. Tiijän kummiski että se tullee menemään ihan hyvin.
Oon harjoitellut niin tanssiliikkeitä, ku koreografioita, ja yhtä biisiäkin (one hand, one heart :P) Jei.
Sekä repliikkejä, ja niihin elläytymistä. HUHHUH. Eivoimuuta sannoo.
Ois ehkä iiihan pikkiriikkisen aijemmin
pitänyt tääkin harjoittelu alloittaa.
:D
Jepjep.

Hjuu. Ja tuli kans ostettua tossa mojovalla summalla (72:lla eukolla, ai) vaatteitahi,
juuri sopivia ihte esitystä varten,
ETTÄ parasta sitä olisi nytte mennä : DD Hjuuu. Muddaa.
Valitettavasti, nytte o ihan pakko rieentäää, viimösiä harjoitteluja, ja laineja yms. veteleeen. Että shitten huomenissa (KYLLÄ, HUOMENNA)
Aamukymmeneltä jottahi ossais ja miälessä pysyis :))))))))
Hjepjep. Iltakaheksaan asti. Saapi tulla seuraamaan ;))

Dodiih, ja eekait siinä. Ja pakko lopettaa tämä erittäin sekava postaus erittäin hyvvään vinkkiin, minkä Heidi miulle ihan itte anto:
Riko jalka.

Semmiä teen Heidi, sen minä teen ; )