Huh. Mikä päevä. Jopa jottain tullut saatua, aikaan, silti. Ehkä. Joo.
Kevät.
Hnii? Mitä mulla oli asiaa? En muista, enää oikeastaan. Muisti on hatarehtinut, jostain syystä. Syytä jota tiädä en. Hjoo. Niin, olen saanut jottain aekaan. Siitäkö mun piti puhua? Eipä väliä. Olen käynyt danssademassa, eli siis tanssahtelemassa tuolla nukun tilloilla (ties, jo kuinka ja monennetta kertaa)
Ollaan jo kun vanhoja tuttuja noitten vastaanottohemmojen kanssa. "Ja monta kertaa tälle päivälle?" Ja "Laurahan tullee koko päiväksi, eikö??" Virnistys. Ei sentään, maksaa ihan liikaa.
Niin ja hommasin ihtelle vihdoin ja viimäin laulunopetustunnin. Jei. Siis tunnin vaan. Huomenna ompi, tai siis tappaan tän kyseisen naisen(joka opettaa) jopa kahteen kertaan oho. Ensin jutustellaan, sitten tutustellaan, ehe. Keskustelua, ja laulua. That's the way i like it. (se oli kyllä nii peloittavan kuuloinen puhelimessä, etten tiijä, uskallanko mennä)

Hdii, mitähämmuuta, emmuista ennää...Emmuista ennää oliko tässä ees pointtia :D
Grääh. Kauhia hinku essiintymään, jonneki, ihan mihin tahasa. Grääh :p
Entiijä, no. Ainaki oon itteni ilmoittanut, tai jossei ilmoittanut, nii kummiski ilmaissut haluni (tännään) päästä ehgä tohon Oyt:hen, tai sitte haukiputtaan teatteriin, grääh :) Siis harraste. Ei täälläkään niin hirviästi noita oo. Siis teattereja. Muddah, rohkea rokan syö tahi jottain :p eiku.

Hnii, ja laulamaanki ois kivvaa päästä ;)) Siis jossaki vaiheessa johki, ihka oikeelle elävälle yleisölle! ;P helei. Eikä pelekästään noille paperiseinille, tahi mp3:lle! : P haahaa. Turrhauttaa.

Olen tässä myös joitaki runojahi yrittänyt saaha parempiin  kuosiin, muogattua, jne. Jos joku tietää hyvän ohojeen, hyvvään pitkäjänteisyyteen, nii olokoot hyvä ja kertoko! :P
Hmudda. Eipä tässä, mulla muuta. Sen kummempia jorinoita :) Ilmotelkaahan ittestänne. :) Graah. Korppikotka poistuu, johon valonsäteitä iskenyt.