...ainakaan paljon. (Mulla jo joku freudilainen kirjoitushäiriö. Kirjoitin aluksi: "aikanaan paljon")

Mä tykkään listoista, tässä siis vähän:

- Opiskelen nykyään yliopistossa
- Käyn töissäkin
- Syyslomalla kirjoitin monta (!!!) sivua
- Joululomani alkaa jo 4. joulukuuta
- Hiukset on jo aika pitkät
- Tällä hetkellä lintsaan (vain vähän) enkun tunnilta koska kurkku on kipeä ja eilen oli kuumetta
- Haluaisin, että sataisi jo lunta
- Keksin yhdelle projektille (Jonka aloitin btw jo Limingassa) nimen, se tuli minulle kun olin noin viikko sitten kylpemässä
- Näin Essin joskus viime viikolla (tai joskus) kaupungilla. En meinannut tunnistaa, Essi tunnisti

Tässä kuulumisia. o/

Nyt lainaan itseäni, se on vielä raakile ja näin, mutta ainakin jotain:

"
Minä en voisi elää hetkeäkään ilman Gyulaa.

En ole mikään nykyajan itsenäinen nainen. Haluan ja tarvitsen miehen. En ole hyvä yksin.

Minun pitäisi kasata itseni ennen kuin Gyula tulee. Hän ei saa nähdä minua palasina lattialla. Pitkin mattoja. Sormet siellä ja nenä tuolla ja suolisto kierrettynä talon ympäri.

Kasaan itseni ennen kuin Gyula tulee. Tai sitten Gyula kasaa minut. Hänen ei tarvitse edes kysyä haluaisinko tulla kootuksi. Kun hän astuu ovesta sisään, minä olen kokonainen = Koko Nainen. Hän on minun Koko Mieheni. Minulla ei ole aikomusta elää ilman häntä.

Puolikkaana ei voi elää. "


Ja ai niin, luin Timo K. Mukan runon Maa on syntinen laulu ja ai että. Kolahti. Ja PS. Haluaisin matkustaa johonkin tosi kauas ja pitkäksi aikaa.


No niin, heippa.


(Hilla)